Reklamační a návratová politika – Aurelia

📝 Reklamační a návratová politika – Aurelia

Ve společnosti Aurelia nabízíme lhůtu 30 dní na vrácení zboží. To znamená, že máte až 30 dní od obdržení objednávky na to, abyste požádali o vrácení.

Aby bylo možné zboží vrátit, musí být ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi – nepoužité, nenošené, s původními visačkami a v originálním obalu. Budete také potřebovat účtenku nebo fakturu jako doklad o nákupu.


🔁 Jak probíhá vrácení zboží?

Zašlete e-mail na info@aurelia-praha.cz s číslem objednávky a jasnými fotografiemi produktu, který chcete vrátit. Po kontrole fotografií vám zašleme vratovou adresu v rámci Evropské unie, jak vyžaduje článek 6(1)(h) směrnice EU 2011/83/EU.

Jakmile produkt dorazí a projde závěrečnou kontrolou, bude vám částka vrácena stejnou platební metodou, kterou jste použili při nákupu.

Upozornění: Podle článku 13(1) směrnice 2011/83/EU nejsme povinni peníze vrátit, dokud zboží neobdržíme zpět, nebo dokud zákazník neposkytne důkaz o odeslání.


❗ Poškozené nebo chybně zaslané zboží

Zkontrolujte prosím svou objednávku ihned po doručení. Pokud je zboží poškozené, vadné nebo jste obdrželi nesprávný produkt, kontaktujte nás neprodleně na info@aurelia-praha.cz, abychom problém mohli vyřešit.


🚫 Zboží, které nelze vrátit

Nelze vrátit následující typy zboží:

  • Rychle se kazící produkty (např. potraviny, květiny, rostliny)

  • Personalizované produkty (např. na zakázku vyrobené zboží)

  • Produkty osobní péče (např. kosmetika, plavky), pokud byly rozbaleny či použity

  • Nebezpečné látky, hořlavé kapaliny nebo plyny

  • Zlevněné zboží ani dárkové poukazy

V souladu s článkem 16(e) směrnice EU 2011/83/EU nelze vracet produkty, které jsou nevhodné k vrácení z hygienických důvodů, pokud byly po dodání rozbaleny.


💡 Zboží použité nebo poškozené

Pokud je vrácené zboží použité, poškozené nebo bez originálního balení, vyhrazujeme si právo ponížit vrácenou částku úměrně snížení hodnoty výrobku, jak stanoví článek 14(2) směrnice 2011/83/EU.


📦 Náklady na vrácení zboží

Náklady na vrácení nese zákazník, pokud není zboží vadné nebo chybně dodané. Tato skutečnost je v souladu s článkem 14(1) směrnice EU.


🔄 Výměna zboží

Nejrychlejší způsob, jak získat jiný produkt, je vrátit ten původní a udělat novou objednávku.


📜 Zákonné právo na odstoupení od smlouvy (EU)

Při nákupu v rámci Evropské unie máte právo do 14 dnů bez udání důvodu odstoupit od smlouvy a vrátit zboží. Platí stejné podmínky – zboží musí být nepoužité, nenošené, s visačkami a v originálním obalu. Musíte mít také účtenku.

V souladu s článkem 6(1)(h) směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU poskytujeme zákazníkům vratovou adresu v rámci EU, kam mohou zboží v případě odstoupení zaslat.


💸 Vrácení peněz

Po přijetí a kontrole vráceného zboží vám částku vrátíme do 10 pracovních dnů na původní platební metodu.
Upozorňujeme, že bankám a kartovým společnostem může zpracování trvat déle.

Pokud peníze neobdržíte do 15 pracovních dnů od schválení vrácení, kontaktujte nás na info@aurelia-praha.cz.